10 типів контенту, які краще всього працюють для SEO

За останні кілька тижнів автор проаналізував сотні сторінок пошукової видачі Google і визначив 10 типів контенту, які працюють найкраще для SEO. У черговому випуску Whiteboard Friday він розповів, що являють собою ці формати і як їх використовувати, щоб задовольнити потреби користувачів та поліпшити позиції сайту у ВИДАЧІ. Выбор правильного контента актуален не только тем, кого интересует продвижение сайтов, но и для тех, кого интересует разработка. https:smart-web.com.ua считает, что создание сайта должным образом – залог быстрого продвижения!

10 типів контенту, які займають верхні позиції в Google.

У список увійшли наступні формати:

  • регулярно обновлювані пости в блогах;
  • невеликі за обсягом статті з розряду «вічнозеленого вмісту»;
  • довгі статті;
  • фотогалереї;
  • докладні списки;
  • інтерактивні інструменти і контент;
  • великі каталоги ідей (варіанти дизайну тощо);
  • багатосторінкові керівництва;
  • інфографіка, візуалізації різних даних;
  • відео (YouTube або вбудоване на сторінку).

В ході аналізу було виявлено ще один тип вмісту, який часто зустрічається в результатах пошуку – документи у форматі PDF (звіти про дослідження, презентації тощо). Однак його не рекомендується використовувати, оскільки такі документи незручно переглядати з мобільних пристроїв.

Який формат слід використовувати?

Щоб вирішити, який контент краще всього використовувати в конкретній ситуації, потрібно відповісти на наступні 3 питання:

Який намір лежить в основі пошукових запитів? Яку задачу користувачі хочуть виконати?

Якщо пошуковий запит пов'язаний з навігацією або транзакцією, то описані вище формати контенту для нього не підійдуть. Якщо ж інформаційний запит, то є кілька можливих варіантів:

  • Швидка відповідь на питання.
  • Глибоке порівняння різних товарів, сервісів і способів.
  • Детальний огляд.
  • Користувач також може шукати інформацію, керуючись цікавістю. Приміром, його цікавлять всі фільми, в яких знімалася Мег Райан. Переглядаючи список, він може наткнутися на картину, про яку раніше не чув, і захотіти дізнатися про неї докладніше.
  • Професійні і наукові інтереси.
  • Різнопланове дослідження.

Існує безліч типів інформаційних запитів. Головне – визначити, яку дію намагаються здійснити користувачі, роблять пошук. Після цього можна буде звузити список, вибравши найбільш відповідні формати контенту.

Що відображається на сторінці результатів пошуку?

10типів1

Хто з'являється на сторінці, і які типи контенту вони використовують? Отримавши цю інформацію, можна застосовувати подібні формати або ж щось інше, щоб виділитися із загальної маси конкурентів. Також слід враховувати, як виглядає SERP:

  • Звичайний список з 10 синіх посилань і рекламні оголошення. В даний час цей варіант SERP зустрічається все рідше.
  • Фото і візуальні галереї або ж інфографіка;
  • Якщо це новини, то в цьому випадку можна використовувати короткі або об'ємні статті.
  • Якщо це відео, то потрібно публікувати ролики.
  • Якщо ми бачимо такі блоки, як «Користувачі також шукають» і поглиблені результати, значить потрібно рухатися у бік надання більш детальної інформації. Це можуть бути багатосторінкові керівництва і каталоги ідей.
  • Якщо ми бачимо блок готових відповідей, значить, потрібні короткі, «вічнозелені» статті або ж пост у блозі, який регулярно оновлюється.
  • Якщо ми бачимо швидеоссилки, карти, блок результатів локальної видачі або ж один з віджетів, які відповідають на пошуковий запит (калькулятор, прогноз погоди тощо), то засобами контент-маркетингу в цю нішу потрапити важко.

Що буде резонувати з двома групами – моєю аудиторією і тими, хто на неї впливає?

10типів2

Тут слід знайти відповідь на наступні питання:

  • Тип пристрою, з якого відбувається пошук. Якщо людина шукає з мобільного пристрою і пошуковий інтент пов'язаний з швидким отриманням інформації, потрібно зосередиться на коротких формах контенту.
  • Якщо ж запит передбачає вчинення додаткових кроків, то можна запропонувати користувачам мультисторінкове керівництво, каталог ідей, інтерактивний інструмент або докладний список, щоб вони затрималися на сайті довше після отримання потрібної інформації.

Крім того, потрібно проаналізувати, що шукає людина:

  • Нові та цікаві формати;
  • Звичні і знайомі формати, готову відповідь на питання, після отримання якого не потрібно думати, а можна завершити пошук.

Рекомендації

  • Не ігноруйте нові формати.
  • Не використовуйте який-небудь формат тільки тому, що він новий. Будь-який тип контенту можна використовувати тільки в тому випадку, якщо він добре працює для вашої аудиторії і задовольняє її потреби.
  • Переймайте досвід інших. Аналізуйте, який контент ранжирується по потрібним вам запитам. Однак сліпо копіювати конкурентів не потрібно. Використовуйте їх досвід як джерело ідей для натхнення.
  • Подумайте, як ви можете отримати конкурентну перевагу за рахунок описаних вище форматів вмісту. Приміром, якщо всі ваші конкуренти публікують лише пости в блогах і статті, ви можете виграти, створивши візуальну галерею, інтерактивний контент/інструмент або інфографіку.
  • Аналізуйте пошукові запити, які складаються не тільки з одного слова, але і фраз. Це дасть вам більше інформації для вибору підходящого формату контенту і залучення потрібних користувачів.
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)