До конца 2016 года все админуслуги станут электронными

Волонтери-програмісти майже закінчили писати програмне забезпечення для порталу електронних адміністративних послуг iGov і тепер потрібні добровольці без спеціальної технічної освіти — для поширення вже испробованных в ряді регіонів рішень на всю країну.

Источник новости Северодонецка - сайт "Дело"

 ІТ-волонтери поставили перед собою мету перевести всі існуючі адміністративні послуги в електронний вигляд до кінця наступного року. Про це на представленні проекту iGov у Києві заявив у вечір минулої п'ятниці один з активістів ICT Competence Center і ІТ-директор "Приватбанку" Дмитро Дубілет. За його словами, вже до кінця 2015 року наші співвітчизники зможуть скористатися 250 електронними сервісами на порталі iGov. На початок грудня 2015 року на порталі в електронній формі доступні 184 послуги. Найбільшою кількістю админсервисов можуть скористатися жителі Дніпропетровської області — 147. Далі йдуть Київська — 63, Львівська — 55, Тернопільська — 51 і Миколаївська області — 47 послуг.

Дмитро Дубілет назвав портал iGov "лише одним з інструментів у боротьбі з корупцією". За його оцінками, зловживання службовим становищем тільки в одній структурі — Міжрайонних реєстраційно-екзаменаційних відділах Державтоінспекції — досягає 0,5 млрд грн. у рік. Спочатку наступного року ICT Competence Center передасть портал iGov.org.ua на баланс громадської організації Transparency International.

Після того, як обсяг всіх переведені в електронну форму послуг досягне не менше 80%, ресурс візьме на свій баланс Міністерство економічного розвитку і торгівлі. За словами Дмитра Дубілета, як тільки подібні проекти переходять під управління державних структур, то вони "втрачають гнучкість і швидкість". Тому активісти ICT Competence Center вирішили вчинити вище описаним способом, переслідуючи мету якомога швидше наблизити надання адмінпослуг України до міжнародних стандартів.

За словами Дмитра Дубілета, ІТ-волонтери практично закінчили "кодити" програмне забезпечення для iGov і тепер потрібні добровольці для поширення напрацювань по всій країні. "Сто міських послуг можна включити за один тиждень, буквально натисканням декількох клавіш", — запевнив представник ICT Competence Center. Він зазначив, що з чиновниками потрібно зустрічатися і навчати їх. "Це приблизно так само просто, як користуватися е-мейлом", — навів один з доводів при переговорах з державними службовцями Дмитро Дубілет.

услуги
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
22 просмотра в июне
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать
Комментарии